• hydraulic hose plus page

Cume a pressione di u sistema è altre esigenze nantu à l'equipaggiu d'oghje aumentanu, cusì cresce a necessità di tubi è raccordi affidabili.Perchè tollerà fallimenti prematuri di tubi è raccordi quandu pudemu aiutà à evitarli cù prudutti è servizii di tubi superiori?
SINOPULSE hè solu l'unicu fabricatore chì fabrica i tubi è i raccordi per risponde à e vostre diverse richieste per e macchine di custruzzione, l'equipaggiu di mining, i macchinari agriculi è altri bisogni.
A nostra linea di produzzione include a linea di prudutti di tubi è raccordi à bassa, media è alta pressione.Avemu un stock pienu di prudutti di sustituzione per ogni applicazione.
SINOPULSE Hose Products supera i standard di l'industria
I tubi Sinopulse sò pensati per travaglià inseme cum'è un sistema per senza prublemi
prestazione, ùn importa micca a marca di macchina chì operate.A prestazione di prova per a maiò parte di i prudutti supera i requisiti SAE.È i tubi rispondenu ancu à i requisiti di resistenza di fiamma MSHA.
SINOPULSE Differenciation Hose
A custruzzione di tubi superiori Sinopulse è a prova li differenzia da altri fabricatori.A nostra cumpagnia implementa u sistema di teste "3T".
Testing for Material: Ciò chì avemu fattu include a prova di gomma, filu d'acciaio rinfurzatu è fibra nantu à l'invechjamentu di gomma, vulcanizazione di gomma, rinforza di gomma, è rinforza filu d'acciaio è fibra, resistente à fiamma, è a prova di aderenza trà gomma è filu.
Testing durante a trasfurmazioni: gap appesa filu d'acciaio, spessore di u muru di gomma internu, u spessore di u muru di gomma esterna, a misura di u tubu, a tolleranza di mandrill, è Monitorà ogni passu di produzzione è firmate a carta d'identità.
Pruduzzione dopu a pruduzzione: prova di pressione di travagliu, prova di pressione di scoppiu è fà l'impulsu.
Linea di tubi SINOPULSE
Sinopulse offre a linea completa di tubi include tubi idraulici SAE100 Standard è DIN EN Standard, SAE100R1AT, R2AT, R12, R13, R15, R5, R4, R16 è R17.DIN En853 1SN, 2SN, EN856 4SP, 4SH, EN857 1SC, 2SC, EN854 1TE, 2TE, 3TE, Tubo termoplastico SAE100 R7.R8.ancu li pudemu offre in doppia linea, tubi termoplastici conduttivi è micca cunduttori R7 è R8.Intantu, avemu ancu pruducia u tubu SAE100 R14 PTFE cù un tubu intrecciatu SS304 sottu un tubu pianu, è un tubu ondulatu.
Quandu avete bisognu di una manguera di qualità è accoppiamenti, hè sensu di utilizà u megliu
dispunibule.Pudete fiducia in SINOPULSE per tutti i vostri bisogni!


Tempu di Postu: 04-Jan-2022